Fajdej ögen..

Måndag o fredag är det enda man har typ..
Det går bara runt o runt..
 
Började tidigare på jobbet idag, o det min plan va att göra började jag med 16.30..
Hmpf!!
 
Nåja, det vi inte hinner, ne det hinner vi inte med helt enkelt..
Känner redan hur stressad jag kommer vara sista halvtimman imorgon..
Men som kollegan sa, det finns en hel vecka efter denna att ändra o fylla på ytterligare..
Men ju mer jag rotar i papper o shit ju mer hittar jag som jag har glömt fixa o kolla upp..
 
att det ska va så mkt jobb med rea alltså:O
 
Det är 5 arbetsdagar kvar till semestern..
Morgondagen o 4 dagar nästa vecka..
 
Jag ska hålla ut, o jag ska verkligen njuta av mina tre lediga veckor..

Ladda upp batterierna o hitta tillbaka till rutiner o träningar..!!
 
Nu blir det soffan o lite mat.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0