KÄMPA!!

En dag kvar, eller rättare sagt... en halv dag kvar...

Börjar sent, så ska ta en sovmorgon innan jag går ner på systemet o köper hem något gått till kvällen..
Jag har fuskat lite, o dricker en likör43 med mjölj, is o färska blåbär..
namnam..
 
Efter en heldag på worket så tog jag cykeln bort till mitt blåbärsställe o plockade ihop ännu en liter..
Så nu har jag lite i frysen:)
Ska nog ut en gång till innan jag ger mig iväg på semestern..
För risken är att de är dåliga när jag kommer hem..
o det är skönt att få lite extra till vintern att njuta av:)
 
Idag insåg jag att fler varor saknade rätta priserna..
O eftersom the boss kom på besök så spydde jag lite galla över det hela, men om han lyssnade vet jag inte..
Tyckte mest att han poängterade allt vi inte fyllt på o gjort klart..
 
Men jag har gjort vad jag kunnat, o jag har varken haft tid eller möjlighet att göra annorlunda..
 
Nu ska jag dricka upp min finfina drink o sen lägga mig för att ladda upp för min sista arbetsdag..
Sen tar jag en välbehövlig semester...
 
Byebye..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0