Regnig onsdag..

Började sent idag o insåg att det regnade när jag vaknade..
så jag snyltade till mig sjuts så jag slapp bli dyngsur innan jobbet..:P
 
Arbetsdagen gick bättre än gårdagen..
fick mer gjort o har liiiite mer koll på läget..
Men har fortfarande massor kvar att göra..:/
 
Jag är ledig imorgon, o på fre börjar jag sent igen..
men tror att jag får ändra lite på det då vi bara blev tre på fredag..
Så blir nog heldag iaf...
Men det är lika bra, så jag får något gjort..:/
 
Jag gick hem från jobbet ikväll..
Det regnade o blåste men hem kom jag, dock blev skorna blöta men hade paraflax med mig som tur va:)
 
Nu skulle jag bänka ner röven i soffan o titta på grillmästarna, men fotbolls em tog visst kanalen ikväll..:(
 
Imorgon ska jag hämta min bil..
Fläktrem bytt.
Låskista i passagerardörren bytt
larmdosa ny och kodad mot min bil
Summan på kademumman blev 5850:- ...
Men vad göra?
 
En bil är som en spargris..
Men stoppar pengar i den men man ser dom aldrig, man vet bara att dom försvann där under lacken någonstans..
 
Börjar känna mig lite matt, o hoppas att det inte är en kommande förkyldning som smyger sig på.
Syster är sjuk så hoppas att min lilla hutt kanyang räddar det hela..:/
 
Ne, nu ska jag deppa lite..
Tjaoo..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0