Städning o lite friskluft...

Nu har jag gett upp om helgens städning..
Jag har iaf bytt gardiner, bäddat rent, tvättat, dammat o dammsugit..
Mer än så blir det inte på ett tag..:P
 
Gårkvällen va trevlig..
Lite god pizza o gladiatorerna i en full soffa...
 
Åkte hem skapligt för märkte att barnen va lite småtrötta men inte ville komma till ro..
 
Va ute på en promenad innan o plockade med mig lite påskris..
Tänk, det är redan påsk nästa vecka..
Syns inte på marken direkt...:/
 
Så här tjusigt blev det i år:P
 
O så här fick det bli i fönstrena...
 
 
Idag åkte mor min med bror o barn upp till Norge..
Det gjorde hon mer än rätt i..
 
Skulle oxå vilja gå där på stranden med hundarna..
Men nu är det inte många dagar kvar förän jag är på cypern, om allt går som vi vill..!!!
 
Imorgon blir det några timmars jobb, sen ner till Vrum en sväng med syster...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0