Trevlig kväll med jobbet..

Efter en heldag på jobbet så va det bara hem o byta om o gå ner på stan...
 
Där samlades vi, gänget på GG o de två vi tyvärr skulle avtacka..
:/
Det känns tråkigt..
Jag trivdes med dom båda två, men jag önskar dom lycka till på deras nya jobb..:)
 
Vi började med bowling, o jag va urkass..
Fick iaf en strike:D
Sen gick det utför totalt..
Men kom på näst sista platsen:D
Pjuhu...
 
Sen blev det lyxmat på kina..
Slog till på efterrätt oxå, men det kunde kvittat för usch va de där frukterna va äckliga:D
Va det va vet jag inte...
Men gick inte tugga på dom iaf..
O smakade unket delux...
 
Vi tog några cider o som vanligt pratar jag före jag tänker..:/
O sa nog lite väl mkt där ett tag...
Haha...
Glömde liksom bort att vi hade 40+are vid bordet, om man säger så:D
 
Nåja, det va trevligt o jag hoppas de va nöjda med sina presenter o att de hade trevlig dom andra oxå:)
 
Nu ska jag hoppa i säng, imorgon kör vi heldag igen..
 
Wooop wooop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0