Ledig tisdag..

Idag fick det bli lite pyssel o trix o fix..
Gick ut i skogen efter frukosten o hittade lite pysselmaterial, o en sju helsikes massa människor:D
Va tydligen en populär stig rakt in i skogen..
 
Så på torsdag tar jag en storstädning istället..
Så här fick ljusen bli i år..
 
Kotten är från Portugal på syrrans o min lilla morgonpromenad bland kaktusar o myrhål:D
 
Nu ska jag strax ge mig ner till Willys o handla..
Kesella o keso går ju åt så in i H....TE..
Så får bli ett gäng burkar igen..
 
Sen blir det träning igen..
3e passet i rad, o istället för step blir det cx+styrka stod det..
Får se vad D o M har hittat på för kul..
 
Tänkte bara säga att jag nu mera bostätter mig i min årlig bubbla..
Den där tiden då jag inte vill/vågar planera några äventyr i förväg..
Magsjukan/vinterkräksjukan är kommen runt omkring, o det vill säga en panikslagen Pila..
Så snälla, för andras skull..
Håll er hemma om ni är sjuka!!
Jag dejtar handspriten nu fram till april någon gång..

Usch!!!
 
Ne, Willys va det..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0