Svåraste dagen..

13 dagar utan socker, inte ens mjöl eller gräddprodukter har används.
O ja, det har gått över förväntan..
Men idag, men en satans träningsvärk, huvudvärk o allmänt trött o frusen skulle jag kunna göra nästan vad som helst för att få krypa ner i soffan med en påse full med olika små söta o chokladiga godisbitar..
Men icke..
Det blev mat när jag kom hem, o nu ska jag snart äta mitt sista mål, Kesella med 20 gram hallon..
Mums.. nästan:D

Det känns nog bättre imorgon, o då ska jag träna igen:P
Bodycombat står på schemat..

Men först ska jag styra upp lite måsten under min lediga dag..
Både roliga o mindre roliga..

Bäst av allt är att mosters finaste Elias fyller åt, men dock så är lillkillen sjuk o hoppas att han piggnat till innan kalaset i helgen..:/

Håller tummarna!!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0