The end...

Idag kl 15 satte jag mig i bilen o körde hem då vårt projekt i jönköping äntligen är klart.
Det firades med ett provsmak på invigningstårtan som de bjuder på imorgon..
Nams så god den va..
 
RC höll ett litet tal som fick oss alla att räta lite på ryggen, o även Jkpgs BC sa några trevliga ord..
Vi fick en present som tack för hjälpen..
Tadaaa...
 
Förmodligen den fulaste glasskål som finns.
Men den kommer alltid påminna mig om den sena kvällen då vi i teamet satt o skulle "festa" till det med en påse gottoblandat o nästan hela botten fyllldes med några få bitar som tog slut på ca 3 minuter:D
 
Jag är otroligt tacksam för att jag fick göra detta projekt, det är en bra grej att ha i bagaget, o jag har lärt mkt mycket om både företaget o produkterna.
Jag har oxå lärt mig att jag klarar av borta-jobb, att jag kan behärska ett dåligt morgonhumör, att det inte är farligt att gå utanför ramarna i ett annars upprutat vardagsliv.
Jag är stolt över mig själv..!!
Jag vill förstås tacka ALLA fina människor som stöttat o peppat mig igenom dessa långa o slitsamma dagarna.
Ett litet sms, ett samtal o en tanke gör så mkt mer än ni tror..
 
Jag väntar på spänning för o se vad som trillar in på kontot..:)
 
När jag kom hem väntade jag in syrran som varit med Elias på gympa..
Packade upp resväskan o kollade igenom all post o sen tog jag o gav mig iväg.
Det dröjde inte länge förän jag såg Syrran komma tampandes på cykeln med lilla krabaten sittandes där bak:) 
Hon ska ha en stor eloge., för en hel del men bl a..
1. Du tar Elias till gympan så han får leka av sig.
2. Du cyklar o rör på dig.
3. Du använder hjälm för att vara en bra förebild för din son..
 
Ni är mina favoriter..!!
 
Nu är jag trött, o imorgon är jag leeeeeedig:)
Ska köra ner o hämta min bil hos mor så hon får tillbaka sin:P
 
Har kommit fram till att jag lämnar in den o byter givare i motorn, sen får knakandet vänta tills jag har besiktigat den, för fick tid i början av dec...
GASAR TILLS DEN RASAR ! :D
 
Natti natt..
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0