Drömma..

Syrran ritade ett flygplan igår när hon o Elias pysslade, o jag tittase på insta innan jag somnade.. Detta resulterade i att jag drömde att jag hade ett stort krigsflygplan tatuerat över hela bröstet, men en vinge åt varsitt håll. Sen blev jag av någon anledning fotograferad i en solstol, jag tyckte bilden blev tuff o la den på insta, o helt plötsligt hade 'han' kommenterat (från ingenstans) "det är min de".. Jag minns att kommentaren gjorde mig sjukt glad, sen vaknade jag... Då slog det mig vad M berättade på kåken vid marknaden, o  vad han tyckte o tänkte om saken, då blev jag bitter.. Ni fattar säkert ingenting, men det är liksom det som är poängen :D hur sjuka drömmarna än är så har dom sina tecken.. Hur el hur så har jag fortfarande svårt att förstå vad som gick så fel, eller snarare aldrig blev rätt.. Jaja.. jag har bestämt mig för att lägga all fokus på vad jag mår bäst av, o hur jag vill ha det.. jag prioriterar kanske inte alltid rätt, men Just nu är det träning o min kropp jag vill arbeta med, inte som psykolog, problemlösare eller rådgivare... Jag har inte tid.. söker ingen som ska ge mig bekräftelse på att jag är bra o att jag duger, för det visar jag mig själv varje ny dag, så det så!!
 

Kommentarer
Postat av: Magda

Om M e jag så fattar jag nada?

Svar: Ne Magda:) M är han som inte tål att diskutera på fyllan;)
Pila

2014-08-28 @ 01:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0