Meganöjd

Idag va det jag som öppnade butiken!! Hade 1,5 timma på mig att fixa o trixa med produktbyte i slussen o fylla på lite här o där, men tiden givk för fort o jag hann inte med allt jag planerat:/ eftersom två kollegor har semester denna veckan så va det bara jag o sommarvikarien här när dc-leveransen kom.. Det innebar ju att det va dags att ta Tjuren vid hornen o hoppa in i trucken!! Ringde A o kollade om han va på väg ifall det gick åt helvete, sen va det bara att sätta igång!!! Det gick inte jättefort, men det gick o ibland höll jag andan o kan säga att svetten rann på ryggen... Tur att T hade överseende med mig o tålamod:) men nu har jag iaf gjort det, o det känns ruskigt bra:) ikväll ska det tränas, dock va pumpen fullbokad så blir cx istället!! Nu måste jag skärpa mig igen, vågen va inte min vän idag kan jag erkänna!! blä va besviken jag blir på mig själv!! Men gör om o gör rätt så ska det nog bli bra snart igen:) puss o kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0