Kyligt värre..

vintern har verkligen kommit med stormsteg o vi har haft neråt 17 grader kallt.. Fina dagar men lite för kallt för min smak.. 
Mitt tanklock frös fast men med hjälp av vänner så lyckades jag få upp det o tankade fullt idag.. hänglås på jobbet va näääästan omöjligt att få upp o sånt är inte jättebra när kunder väntar på produkterna..  så här fint va det kl 11 idag på jobbet:)
Ikväll är det inte mer än 7 minus vilket är helt ok:) ikväll har jag pysslaT lite, det händer inte ofta men när de väl gör de så är det kul:) denna gången blev det en present till nyårsvärdinnan:) vad det blev får ni se senare..
 Nu har jag ynka 4,5 timma kvar o jobba i år o det är på nyårsafton.. Så imorgon är jag ledig o det firar jag med en caribien dream i soffan med extra Tjocka sockar, tror inte värmen inne är som den ska...
 
Kaaaaallt... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0