Ledig dag..

Det är tisdag, lönen sitter på kontot o solen skiner...
Jag började dagen med att gå ner på stan o klippa mig..:)
Det va behövligt o nu har hon klipp så jag kan låta det växa på längden o inte vara framåttungt..
Tänk va de kan de där frisörerna:)
 
Det ska strax bli middagsfix o sen år jag nog plocka lite här hemma...
 
Jag ska träna step ikväll med syster o hoppas att man kommer in mer i den nya passet, alltid svårt i början..
 
Imorgon är det onsdag, en heldag på jobbet..
Sen ska nerverna läggas på stadig nivå inför malmöresan under torsdagen...
Hur fasen ska jag kunna somna imorgonkväll..
 
vem fan kom på att mötena skulle ligga 30 mil härifrån?!
SUCK!!
 
Jaja, det är bara att bita ihop o försöka se något postivit i det negativa!
 
Tack o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0