Växjö..

Efter en gårdag med velande hit o dit om jag skulle ta en shoppingrunda idag fick tillslut bli så..
O det blev Växjö..
 
Sov som en kratta inatt igen, o kom på varför..
Sprutan gör mig orolig o "stressad" inombords dagarna efter, men tillslut somnade jag o ställde klockan på 9.
Som tur va, för jag åkte vid ca 10 o va hemma ca 17.30..
En heldag så att säga..
:)
 
Jag va ute efter skor, o det började dåligt så Deichmann hade inget bra att erbjuda..
Men efter att jag köpt lite tröjor, ett par byxor (till), halsband o lite annat smått o gott så gick jag till skopunkten..
Där hittade jag ett par, men velade..
När jag va liten hade jag stora problem när jag va ute med familjen på shoppingrundor..
Jag kunde vela i evighet, o sen blev jag sur o struntade i att köpa något av det, o när jag kom hem va jag besviken för att jag inte köpte något..
:D
Så jag skrev sms till mamma o frågade om råd, o hon tyckte jag skulle köpa dom, så jag gick tillbaka till butiken, tog dom o hittade ett par till. så jag gick ut med 2 par:D
 
När jag tillslut va klar så begav jag mig hemåt i ösregn..
Va skitläskigt att köra i mörker när man samtidigt blir bländad, får vattenplaning o torkarna går på högvarv..
Satt spänd som en pinne o slutade andas när bilen släppte från vägen..
 
Men hem kom jag, o slängde upp allt jag köpte o på med träningskläderna o ner o köprde ett pass combat..
Det passet va nytt för mig, så lite svårt att hänga med..
Men känns bra iaf:)
 
Nu har jag duschat o ätit o matlådan är klar för morgondagens jobb..
 
Blev en bra dag, trots gårdagens velande:D
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Va juh skitsnygga skor du hittade:) speciellt de svarta

Svar: tackar:)Ska bara se till o använda dom nu:D
Pila

2014-01-09 @ 21:45:14
Postat av: MAmmi

Men du de va ju ett fynd kanon fina

Svar: Visst va det:P
Pila

2014-01-10 @ 22:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0