Läget är bra..

Var uppe med tuppen idag..
Så ner till läkaren o tog prover, sen hem o åt frukost..
Efter kaffet va det bara ner igen o prata med läkaren..
Känner sig så ynklig när man sitter där, som om man va fem år o ska följa pennan, titta i ögon o öron o lyssna på hjärtat..
Haha..

Men mitt morgonvärde va helt i sin ordning, o långtiddssockret vet dom inte förän imorgon,men de ringer bara om det inte är okey..

Hon trodde bara att det hade med dålig sömn, mindre kolhydrater o minskat sockerintag att göra..

Men skönt att ha kollat upp det iaf...:)

Idag är det den 1a juli, o det är varmare med pissregnar då o då...
Åskade till runt 11 men nu är det över, för den gången:/
Att det inte kan komma på en gång, sen va fina dagar emellan...

Vågen visade chockade siffror..
Jag va inställd på ökning, men hade fel..
-2,7 kg under juni...
Jag har både ätit på restauranger, mammas smarriga middagar, smörgåstårta o druckit lite alkohol..
Men självklart hållt mig från godis o annat slisk..

Det känns bra, för då behöver jag inte gräva ner mig för att jag inte kunnat träna, eller inte kommer kunna göra det nästa vecka..
Har lite lathet tillgodo så att säga..
Men jag ska försöka öka intaget av protein, större mellanmål o mer kött kanske...
Eller hur fan gör man?
jag vill ju fylla på till muskelbygge, inte för att gå ner mer i vikt o inte upp heller för den delen,..
Jag är bara 2 kg från siffran jag hade då folk trodde jag va sjuk, eller fick frågan om jag sökt hjälp..

Nåja..
Nu har jag ätit en stor skål banan/jordgubbsglass med lakritspulver..
Yummi...

Nu ska jag dra fram dammsugaren..

Ha en bra dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0