Då va det fredag...

O jag har börjat mitt 8-dagarspass...
Helgerna går fort, o jag har två sena arbetsdagar nästa vecka så ska nog gå bra:)
 
Idag har det varit en bra arbetsdag, o jag har haft o göra hela dagen..
Fick tillslut skriva en komihåglista för att jag inte skulle glömma något av de jag skulle göra...

Sådana dagar känns bättre än strödagar då tiden står still...
 
Olle ringde idag, o värderna såg bättre ut...
Det känns bra o nu ska jag tillbaka om en månad igen för nya prover...
O skulle jag få infektion "någonstans" i eller på kroppen skulle jag ringa honom..
Han är bra den där mannen..:)
 
Nu är matlagningen på gång o ikväll blir det ugnsrostade rotfruker o kebabspett m sallad..
Det kändes lite lyxigt för en fredag:)
 
Jag dagdrömmer om massa godsaker just nu..
Mycket konstiga saker jag aldrig annars är sugen på...
typ potatischips, elefantsnören med colasmak, finska pinnar o idag lockade även semlorna i kylen men nej, jag kör vidare...
Det syns skillnad trots att måttbandet inte visar jäääättestor skillnad..
men vaknar piggare o utseendet är förändrat vilket jag va ute efter..:)
 
Inatt vaknade jag med ryggvärk, en värk jag inte känt på länge..
Så efter många vändningar o vridningar gick jag upp o tog tabletter..
Men somnade tillslut om o vaknade mkt bättre...
Jag har en känsla av att Pilatesen gav ryggen en chock, o sen har jag tränat 5 dagar i rad vilket jag inte heller är van vid..
Så nu har jag 2 dagars paus, men på söndag är det pump som gäller...
Eftersom jag jobbar söndagar nu framöver så kan jag inte alltid gå på box, eller kan o kan, jag vill hem o äta i lugn o ro när jag slutat så tog senare pass..:)
 
Nu ska jag snart sätta ner röven i soffan, o stanna där resten av kvällen...
 
Tjohej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0