En härlig söndag oxå..

Sov länge idag oxå så fick lite fel middagstider..
men får väl slänga i mig lite extra ikväll iställe..:)
 
När jag ätit frullen så tog jag tag i dammsugarn o ut till bilden o gjorde den renare invändigt..
Sjukt va grus det komma in i bilen egentligen..
Så nu är den vårfin en stund..
Ps. Jag måste backa upp på gräset för att sladden ska räcka:D
 
 
Sen gick jag in o tog en kaffe på ballen o efter att jag skrivit lite med far min så insåg jag att jag skulle va lika duktig som honom o ge mig ut o gå..
 
Så gick ner till stan o köpte lite blommor som jag planterade..
Så nu är det lite fint vid ingången här hemma:)
 
Alltid glädjer det någon..
 
Gjorde dagens middag som fick bli detta..
 
 
Sen gick timman fort till träningen så gick ner till gymmet o körde ett boxpass..
Dock med en karl denna gången men han slog inte så hårt som jag trodde så gick bra..
Men men, roligare pass har man haft..
Men trött va jag o armarna är fortfarande som spagetti..Haha..
 
Nu har jag bänkat mig i soffan o ska vänta in farmen som blir extremt spännande ikväll..
 
Har en känsla av att jag somnar tidigt ikväll..

Kan behövas då jag kör heldag imorgon på worket..
 
Hoppas ni haft en bra helg o tagit vara på solen:)
 
Kramar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0