Halvvägs...

Nu är jag halvvägs i denna strikta ff-månad..
Det går bra, det syns o det känns..
Men åh va disk det blir..
O mina middagsideer är puts väck..
Det är svårt o komma på något som inte innehåller smör, gräddprodukter eller mjöl..
Så igår blev det kycklingfile m pasta  grönsaker + keso..
Det duger iaf:D
 
Slog på stort igår o gjorde ff-glassen..
 
Mixade frysta bär o frukter o sen blandade jag med kesella..
Blev som typ tjock slusch...
 
Gott vare..:)
 
Idag är det lördag o ledig helg..
SKa ta hand om diskberget från igår innan jag går ner på stan o hämtar mina sputisar...
Sen får vi se vad som händer o sker i stormvädret..
 
Ha en bra dag..!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0