Hej o hå...

Tisdag idag, o jag va ledig..
Solen sken o jag likaså:)
 
Tills...... Min reumatolog ringde o sa att de vita blodkropparna börjat minska o är lite för nära "gränsen" så jag ska ta nya prover nästa vecka..
O då får vi verkligen hoppas att de ökat igen..
För går de ner för lågt så får jag säkerligen infektioner igen, vem vet, kanske inte är ett infekterat öra den gången utan något inombords..
Så det är bra att ha koll på det..
 
De låter så hemskt när han säger "får du feber eller känner att något är fel vill jag att du söker vård."
Ja menar hallå, feber har väl ingen dött av liksom.
men men, jag lyssnar på Olle:)
 
Igår va det tio dagar med ff, o jag vägde o mätte mig..
Så resultatet hittils är
- 1,6 kg
- 4 cm i midjan..
 
Känns heeelt ok:)
 
Så nu ska jag lägga i en högre träningsväxel o ikväll blev det combat med syster..
Bokade pump på tors o sandras box på söndag..
 
Så har jag ikväll bestämt mig för att cykla till jobbet imorgon..
Fint väder o börjar sent så behöver inte stressa heller..:)
 
Idag kommer det vanliga "illamåendet" så betyder förbränning:)
 
Det blir nog bra detta...
 
Snart är det farmen!
O sen ska det lagas kvällsmiddag o göra klart mellis inför morgondagen...
 
Tjillevippen..

Kommentarer
Postat av: Mammi

Bra jobbat pila kram

Svar: Tack mammi:D
Pila

2014-03-11 @ 21:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0