JKPG!

Idag va det ledig lördag, o jag åkte med syrran o Elias till Jönköping för lite shopping:)
 
Det är den enda killen jag känner till som sitter i baksättet o suckar o säger "är vi framme snart, jag vill shoppa"
Haha..
 
O duktig är han i butikerna..
Han betalar själv o pratar med så väl gamla damer som andra barn:)
Han shoppade faktiskt mest av oss idag..:P
 
Jag skulle till Ikea för att köpa två "hyllor" till datorn..
Den andra jag hade funkade inte som jag ville så sålde den igår..
Men tror ni att de hade svart eller vit? svar nej...
De hade till o med utgått..
Men jag bestämde mig för att ändå ta den i björk trots att det inte riktigt är samma färg som mina andra möbler i tvrummet.. :/
Det får helt enkelt gå..
Dessa va tack o lov enkla att montera..
4 delar och 8 skruvar, sånt gillar jag:D
 
Så här "rent o snyggt" blev det:)
 
 
 
Köpte oxå en minirhododendron till min nya fina koppkruka:)
 
Får tacka sällskapet för en trevlig dag..!!
<3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0