Lördagen med sooool..

Nu har solen börjat visa sig..
O det ger sådan härlig energi..:)

Idag har jag jobbat några snabba timmar...
Det rullade på så pass att jag glömde bort att gå upp o äta mellis där en stund..
men sen kom den äkta hungern o insåg att kl va över 12..
Fler sådana dagar tack:)
Det är så kul att ha säljsamtal med kunderna när alla är så positiva o glada:)

Efter jobbet åkte jag till mästertvätten o ställde mig i kö för att få bilen ren(are)
Jag va nr 5 i kö men gick ganska snabbt..
Körde över med "prickbort" innan jag körde in i hallen men långt ifrån allt försvann..
Vill ha mer tid på mig att göra det ordentligt..
Blir lite stressad av att folk väntar på sin tur..:/
Men något jag inser varje gång jag tvättar den är att guuuud va rost det kommer på min stackars pärla..:(
Det är så ledsamt...

När jag kom hem tog jag lunchen o en kaffe på ballen..
Skönt när maten är klar sedan gårdagen:)
Det flyter på så bra då med tider o allt..

Sen cyklade jag ner till maxi o handlade lite inför kvällens trevligheter..
Jag cyklade vidare till bäckseda där sandras familj hade besök av Norge...
Så vi har kört lite fyrhjuling med barnen, de har badat bubbelbad o sen grillade vi vilket va suuupergott..
Lagom mätt efter två köttbitar, sallad, 3 kuber fetaost några ungsrostade morötter o delikatesspotatis..
har ni inte testat delikatesspotatis så rekomenderar jag det, så små, söta o goda..:)

Nu är Mello över för detta året..
o jag är inte besviken på vinnande låten..
Det o Songbird har gått varm här hemma...:)

Blir strax sängen för mig känner jag..
Ganska sleten i huvudet nu..

Får tacka alla för en trevlig kväll..
o tycker synd om de som kör hem på 12 timmar när jag själv cyklade hem på 12 minuter..:/
De barnen är inte dåliga som fixar detta ett antal ggr om året..

Imorgon är det söndag..
Box på schemat..

Sen är det måndag, o 10dagars-vägningen väntar..
Har inga stora förhoppningar, men 1 kg vore jag nöjd med..:)

Ne, vi säger så så länge..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0