Ny vecka..

Gårdagskvällen bjöd på snö, men som tur va så fanns det inget kvar idag när jag vaknade...
 
Jag jobbade heldag som gick så där..
Haft en liten svacka på jobbet då jag känt att jag är "trött" på det..
Alla har vi väl sådana stunder, men annars trivs jag mycket bra men just förra veckan va bara Bläää...

Jag är på 17e FF-dagen o det har börjat suga i tarmen efter godsaker..
Idag bjöds det på tårta på jobbet, det sved..
Men jag tog min smootie o glad va jag för det:)
 
Har handlat på mig massa färs så jag kan göra det jag tycker är godast..
Soppan, köttfärssås o hamburgare..

Det är enformigt att hitta på maträtter utan gräddprdukter o mjöl.
Men det ska gå..:)
 
Jag har oxå fått illamåendet vilket innebär extra förbränning o nu känns det lättare att gå ur sängen på morgonen..
Så nu händer det grejer..

Ibland ser jag mig själv i spegeln o tycker att jag fortfarnde är tjock, men jag vet att det har hänt grejer o att man stirrar sig blind ibland..
 
Skulle gärna vilja väga mig, men vet att det är extra spännande att vänta till 1a april:)

Ikväll va det pump på schemat.
Ett nytt slaktpass som tog på de få krafterna jag hade när jag kom..
Guuuud vilka övningar..
Triceps dog på halva vägen o biceps kunde glömma sina 10 kg, eller ah, iaf efter halva låten, då åkte jag ner till 7 kg..
Men jag är nöjd eftersom jag va där, o eftersom jag senaste tiden varit "down"  tom i kroppen..
 
Jag har 3 pass till inplanerade så det känns bra att jag lagt i en högre växel denna månaden..
Hoppas det visar bra resultat:)
 
Igår va jag depp o less på allt va kesella o planering heter..
Jag ville inte ge upp, men jag ville hata det för en stund..
Då insåg jag att jag verkligen valt detta själv, för att JAG behövde det..
O jag klarar det pga att JAG vill göra det..
Ingen tävling om 21 000, ingen tävling om Portugal o ingen tävling mot någon annan..
En tävling mot min egen karaktär skulle man kunna säga..
 
Jag har förstås snälla människor som peppar mig, tacksam för det..:)
Men när dippen kommer så inser jag varför jag valde att ge mig in i detta, o då kör jag vidare:)
 
Nu har jag tittat på farmen, lagat mat inför morgondagen o ska snart lägga mig o sooooova, jag o min ömma kropp..
 
Köpte förresten sallad från salladsbaren på willys innan..
O gud vilka goda spett de hade..
Jag dog där en stund av njutning, vilka kryddor:)
Mums..
Men blir man lycklig av en smakexplotion som en smaksatt ramlösa då har man inte mkt att skryta med annars:D
 
Ne..
Sängen väntar, o en ledig morgondag..
Då ska jag få en mor o far-dos...
 
Ha det bra..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du e sååå duktig
Kämpa på nu å glöm inte å lyxa till kvällen med lite räkor snart eller en smarrig kyxklingklubba :)

Ses på jobbet under dagen:)

Svar: Tack syrran:) <3
Pila

2014-03-18 @ 05:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0