Ny vecka..

O allt är igång med full fart..
 
En ganska hektisk dag på jobbet..
Mkt kunder o massa varor men det va roligt..
Dock glömde jag en hel del viktiga saker så jag får ta igen det imorgon..
 
Jag kör ju FF nu o matlådor hit o dit ska göras..
Det är inte svårt att hitta på matlådor denna ggn, det är så mkt olika att jag inte vet vad jag ska välja:D
Hittills iaf:D
 
O mellanmålen är som vanligt smooties, "pila la malta" , makrill i tomatsås på knäcke,  kokta äggvitor o rena skinkskivor..
Inget o gnälla på alls:)
 
Det jag längtar efter är lättheten i kroppen o huvudet..
Då jag ser att det händer något o känner mig piggare..
 
Det är alltid lika spännande att väga sig dag 10 o det ger en extra kick..
 
Ikväll körde jag hem från jobbet..
In o bytte om o på med promenadskorna o gick ner o handlade..
Hem igen o lagade mat (kassler, stekt potatis, stekt ägg(vita) o kokta grönsaker o en klick keso + knäcke..
Tog o portionerade upp till morgondagen o satte mig i soffan o tittade på farmen..
Mellan pausen tog jag tag i disken o gjorde rent på diskbänken inför mellanmålsfixet..
Så nu har jag 3 mellanmål o en lunchlåda klar inför morgondagen..
 
När man kör FF är det planering som är A o O..
O ett sjukhelsikes lager med diskmedel för det blir disk till förbannelse...
Men det är absolut värt det!!
 
Imorgon är det halvdag på worket o sen step..
utan syrran tyvärr:/
 
Nehe..
Ta en kopp te till kanske...

Har ni inte testat Mareld så gör det..
Guldomligt gott te från Kharls...
 
Kramar

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja hejar på dig. Du kan detta nu så vet hur pass bra du mår:) kämpa på:)

Svar: Tack syrran:) <3
Pila

2014-03-04 @ 06:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0