Pissdagar...

I två dagar har saker o ting inte gått min väg..
Det är motigt på jobbet, jag blir aldrig klar med något o jag har så mkt jag måste göra så vet inte vart jag ska börja..
Blir halvklar med det ena sen kommer jag på något annat o börjar med det...
 
Men men, jag kan bara göra det jag kan o be om hjälp är ju faktiskt en bra ide..:)
 
Nåja,,
Jag har oxå hamnat i en svacka i kroppen då jag känner mig orkeslös o matt..
Antar att det har med kosten o göra..
 
Ikväll ville jag bara åka hem, lägga mig i soffan o sucka som en liten barnunge som inte fick sitt lördagsgodis för hon inte städat rummet..
 
Men ne, jag åkte hem..
Gjorde klart morgondagens matlåda, förberedde kvällens middag o diskade innan jag cyklade ner till gymmet..
 
Satt på lådorna utanför salen o tänkte "hur fan ska detta gå, jag kommer ju inte orka böja benen"..
Det va dags för pump..
Jag kände att jag hellre ville köra på mina vanliga vikter så pass bra jag kunde, istället för att minska för att klara av hela låten..
Så ja, det fick bli så.
o trots slö, omotiverad o allmänt depp så gick passet över förväntan...
 
Så när jag gick ut så bokade jag upp mig på måndagen oxå..
:)
Nytt pass då..
 
2 nya killar va med idag..
Stackarna va lite vilse, med de va smarta o inte tog för höga vikter:)
De fick känna hur jobbigt det är trots låg vikt:)
 
Nu har jag kollat på veckans sista farmen så nu väntar en spännande söndag:)

Dags o slänga sig i sängen..
Heldag på jobbet imorgon...
En timma längre än väntat, men men..
Ställer ja upp på andra ställer de säkert upp på mig en vacker dag...
 
Hoppas ni får en bra helg..
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0