The girl in red...

Efter att jag hade jobbat klart idag åkte jag till willys o köpte hårfärg..
Mitt hår va så jäkla "dassigt" i färgen så slängde i samma som sist, mörkrött..
Svårt att få en bild som visar färgen, men denna får duga:D
 
 
Nu har jag 9 FF-dagar kvar, o ibland känns det lätt, andra ggr svårt..
Har hamnat i den där "onda spegeln" som säger att jag fortfarande ser stor ut..
Jag vet att jag gått ner, o att jag förändrats men det är före/efterbilderna som ger mig en kick..
Men som sagt, det är 9 dagar kvar..
Så bara att kämpa på..
 
Snart gladiatorerna o kebabspett:D
 
Imorgon kör vi första öppna söndagen på worket..
Kom o gör oss sällskap:)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mammi

Snygg färg

Svar: Tackar..Det är mer rött än vad som syns..
Pila

2014-03-22 @ 20:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0