Vilken torsdag!!

Idag har jag varit ledig, o solen har tittat fram:)
Sov till 9tiden innan jag va uppe o gjorde en smarrig frulle..
 
Sen runt halv 11 kom mamma med A o M för att ta en dag i sävsjöbadhus..
Vi åkte, o när vi kommer fram inser vi att det är stängt..
Öppnar kl 14..
Besvikna barn gick tillbaka till bilen..
vi bestämde att vi skulle åka tillbaka till mig o baka muffins..
Sagt o gjort..
De tyckte det va roligt sen flöt tiden bara på..
Ingen av oss hade fler planer för dagen så wtf, vi åkte tillbaka till sävsjö o de fick bada en stund iaf..
Vi va nöjda o glada när vi åkte där ifrån...
 
Min planerade pump blev istället nya passet combat..
jag ville heller träna tidigare för annars skulle jag känna mer trötthet efter badhuset o så hade jag lite o göra.
Det känns bättre o ha passet gjort o komma hem o ta det lungt..
 
Nya combaten va sjukt kul..
Det va lätt o lära sig, jag va nästan med hela tiden:D
O jag har gjort ett bra, riktigt bra pass pump för en tid sedan då viljan får kraften att komma som man inte tror man har..
Detta passet va nästan likadant.
Jag hoppade alla knäna, o trots att det gjorde ont av utmattning så flög jag..
Jag slog så hårt att jag glömde bort vart jag var..
Svetten bokstavligt rann o det va en pöl på min plats..
Det är mäktigt:)
 
 
Nu har jag diskat, dammsugat, torkat golven o snart är tvätten klar o ska hängas..
 
Det är så skönt att ha sådant gjort innan man sätter ner röven i soffan:)
 
Så nu är jag redo för två arbetsdagar innan jag tar ledigt igen...
 
Tack för att bra dag mor o flickor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0