What a beautiful day!

Ledig dag startade med frulle runt halv tio..Gjorde mig redo för att åka till läkaren o ta prover o sedan styra kosan ner mot Vrum o hälsa på mor o far..
 
Tanken va väl egentligen att ta en kaffe o prata lite skit...
Men helt plötsligt så va jag bokad på ett hotell i Alcudia..
Woop woop..:)
Jag hakar på päronen o njuter av en vecka med all inclusive o förhoppingsvis sol o värme:)
Att det va så smidigt kunde jag inte tänka mig:D
 
Sen blev det en sväng till mormor o morbror...
Kul o se dom, blir inte så ofta längre...
 
Sen säger mamma att det är vattengympa o jag blev bitter för att jag inte tänkte på det...
Men whaalllaa, det fixade sig med bekini så jag kunde hänga på..
Va 1,5 år sedan sist o bastun va inte helt fel den heller..
Jag har träningsvärk från pumpen igår o när man gjorde alla övningar i vattnet så inser man hur mkt musklerna jobbar för gaaash va det spände i benen...
Härligt mör så åkte jag hemåt..
 
På bara 1,5 timma så hann jag göra sex matlådor (3 olika middagar), mellis till morgondagen, äta o diska..
Inte illa för o va mig:D
 
Nu är det farmen o sen ska jag soooova...
Ny dag imorgon...
 
De va länge sen en ledig dag va så här bra o givande:)
 
I september är jag häääääär...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0