Mör i kroppen..

Efter en snabb dag på jobbet åkte jag hem o slängde på mig träningkläderna o vid 19.30 va jag redo på pumpen..
Jag ökade på rygg, igen:)
Så nu tar jag 22 kg+stång:)
men man vet ju inte hur nästa kvartals låt kommer se ut, så det gäller o passa på medans man kan:)
Sen ökade jag på 2a benlåten med benböj innan mina stadiga 5x2 kg på utfallen..
Anna som tränade oss idag gjorde ett kanonbra pass med riktig bra push..
Hon sa "gör det ont? ge lite till, för det är då det ger som mest. O när ni inte tror att ni orkar mer, fokusera då på hur härliga dina tidigare muskelgrupper mår just nu, exakt likadant kommer dessa muskler kännas om 2 (!!) minuter..
 
Sådant är bra o höra när man vill ge upp..
Så jag gjorde ett bra pass ikväll..:)
 
 
Nu har jag ätit o det satt som handen i handsken..
Syrran lurade på mig vindruvor igår, o supergoda är dom!!
Men vet oxå att de är livsfarliga när det gäller fruktsocker..
så det har bara blivit några st till efterrätt o även till frulle..
 
Imorgon är jag ledig..
Då blir det en härlig sovmorgon, en smarrig frukost, en kaffe på ballen o sen vänta in syrran som jag ska försöka fotografera...
Det finns så otroligt fina bilder som jag vill kunna ta, men det är svårt med alla inställningar..
Får göra det bästa av det o hoppas att någon blir bra:)
 
Sen mina vänner, sen är det Combat..:)
Väntat i hela 13 dagar på den nu:)
 
Tjoflöjt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0