Skitsömn...

Nu är det två nätter i rad som jag vaknar på o har ont mellan skulderbladen o ut i bröstbenet..
Inflamation o avplanade kotor är felet..
Meeeen....
varför hjälper sprutan i ländryggen men sämre i bröstryggen?!
Det är ju hela 4 dagar kvar innan nästa spruta..
Men istället för att knapra tablettisar så gick jag upp strax efter 8 o åt en härlig frukost o en snabbkaffe innan jag snörade på promenadskorna o begav mig ut på en långpromenad..
O döm om min förvåning när jag kommer hem o inser att den rundan tog 1,5 timma..
Helt underbart skönt måste jag säga..:)
 
Det är en fin promenad längs med sjön o stugorna nere vid östanå.
Drömde mig bort till en egen stuga på Öland..
Vinner jag pengar en gång i framtiden ska jag köpa en..
För då kan släkt o vänner vara där o koppla av när jag själv inte har möjligheten:)
 
Tycker det är ganska häftigt att se dessa på vägen..
 
 
Haha...
 
Nu har jag lapat lite sol o satan va den tog..
Det blev mer rött än brunt kan jag meddela..:D
 
Snart en sväng ner på stan, sen lite matlådefix o mellistrix innan jag entrar Combaten för 2a ggn denna veckan..
Bäst att passa på när jag väl kan...
 
O ikväll mina damen o herrar, ja då är det hockey på televisionen...!!
 
8 arbetsdagar väntar, o tydligen sol o sommarvärme på ingång..
Typiskt..
men vad göra, vad göra...
 
26 arbetsdagar kvar till 3 veckornas semester..
Tjoho...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0