Ledig..

Då har man jobbat sista timmarna för denna veckan:) gick bra o mycket kunder så tiden gick fort, sånt gillas! Igår va det besiktning på pärlan, o japp, blanka papper i år igen! Kollade igenom alla tidigare besiktningspapper o tro det eller ej, sedan det kom till Sverige 05 har den endast fått en "braoveta" o det handlade om en strålkastare som lös snett o kunde störa! Känns fint! Så nu ska den bara på service sen hoppas jag slippa bilproblem ett bra tag framöver:) trots att denna månad har innehållt sjukt mkt utgifter så är jag sugen på att shoppa, men behöver inget, men känns som om lite nya prylar skulle göra detta höstdepp lite bättre.. Får se vad jag bestämmer mig för.. Förresten, jag kom på mig själv tänka en konstig tanke.. När fan blev jag intresserad av att skaffa en katt??? Jag är ingen kattmänniska, inte alls! Men vill egentligen ha en hund, men skulle inte klara det psykiskt o tidsmässigt.. Skulle ha sååå svårt för att lämna pyret själv o jag vill inte va en av dom som ger upp efter en stund o säljer en hund vidare! Så då sa nått i huvudet att en katt kan klara sig bättre ensam o jag skulle inte behöva känna stress för att hinna "rasta" katten:D men nää jag släppte tanken sen.. Jag o katter är ingen bra kombo:D nu ska jag ta tag i mig själv o gå ut en sväng!! Trevlig helg hönni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0