Förbaskat.

Knuten i ryggen blev inte bättre direkt o jag sov som en kratta igen..
Men kanske tar en stund, eller är det en låsning eller rent av "bara" ännu ett problem som ska stanna...
Jag insåg iaf när jag vaknade ordentligt att ryggen fick sig en omgång, för det strålande bandet runt svanken va lite extra ömt idag, så jag gjorde "katten" tills det blev bättre..
En övning alltså som jävlas med svanken...
Nu är jag igång o det känns bättre...
Blir nog en spruta ikväll trots allt...
 
ska strax dra mot jobbet för 6,5 timma o sen ta fredagskväll..
Denna veckan har varit rena rama lyxtiderna..
Ibland så har man det bra..:)
 
Ha en bra fredag alla o nu hejar vi fram solen igen...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0