Snart ledig..

Idag va det arbetsdag 6 av 8..
Det går åt rätt håll, o vädret är kanon här nere i småland..
15 grader vid kl 19 på kvällen...

Synd bara att vädret blir sämre när man väl får ledigt..
Som vanligt haha...
 
Idag passade jag på att cykla bort till en gångbana där jag hittade finfina blommor på en mur..
Ville ta foto med systemkameran men är så jävla svårt att få till det..
Tycker det är tufft att det växer ut från en spricka i muren:)
Skenet från kvällssolen gör allt mkt finare än denna morgonsol dock...
 
Jobbet gick hyffsat snabbt men börjat få ont i knäna på eftermiddagarna..
Får hoppas de är snälla imorgon, för det är pump på schemat...
 
Ikväll åkte jag upp till mina stjärnor..
Tuva skrattar så gott nu o man kan inte annat än smäääällta..:)
O Elias, han är så vuxen nu, men han kommer alltid vara mosters lille gosekille:)
 
Fick en tomatplanta av syrran o jag hoppas den tar sig fint..
En buske för en gång skull:D
Har själv odlat lite tomater, från tomater så att säga, men får se hur det går med dom..
de är så smala i stammen än så länge..
Men det märks..
nu kommer det massa fina blommor på jobbet, o kryddor !!
Vill ha massa kryddor, men vart:D
 
Nåja, vet att det kommer mer framöver så väntar en stund till..
vi är ju trots allt bara i april:)
 
Tack för idag syrran o baaaarna:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0