Fredagsmys!

att få ligga under filten i ett rum med tända ljus o höra hur blåsten viner utanför är riktigt avslappnande..
slängde ihop ett gäng dadelbollar innan jag kröp ner.. 
Det tycker jag att jag är värd.. 
 
 
Ligger o funderar på bollen som är i rullning.. 
en boll jag sparkade igång, som jag verkar fått tillbakapassning på, hur långt får den rulla vidare?!
ska jag stanna den, eller låta den rulla lite längre o se vilket håll den går?!
det är ju egentligen bara en boll, o som alla vet ska det ju va spänning i matchen..
man kan vinna, men vill man inte det mot slutet kan man ju alltid göra självmål?!
eller?
haha jag o mina tankar :D
 
 
trevlig fredagskväll på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0