Hjärngympa o cirkelfys

idag va det dags för årets julaktivitet med jobbet..
det blev inget julbord utan några timmar på Boda Borg i Sävsjö med tacobuffe.. 
Va lite besviken då jag älskar sandsjöfors som vi brukar gå på, men jag o gänget har bokat till nästa helg i varje fall:D 
 
tyvärr kunde inte alla komma idag men vi va chefer o personal från Vetlanda, Eksjö, Sävsjö o Tranås! 
Jag o L hamnade ihop med två äldre personer från Eksjö i vårt lag, o dra åt skogen va vi gick in för det! Haha! 
Vi gjorde en bana som va jätteknepig flera ggr o små hål i väggen att krypa in i.. 
O när det lös grönt o vi hade klarat dem skrek vi som om vi vann värsta lottovinsten! 
Haha!!
sååå kul att alla kunde gå ner på samma barnsliga nivå:) 
efteråt blev det glöggmys o prisutdelning i Sävsjöbutiken.. 
Då chefernas lag vann så valde de att ge priset till 2an, vilket va mitt lag..
en påse gott o blandat med varor från butiken:)
 
tacksamt tog dagen slut lagom tidigt så jag hann hem till cirkelfysen:) 
va en annan tränare o det blev inte samma ös på oss kände jag.. 
Men tabatan i slutet gick bra o Svetten sprutade om oss alla! 
 
Så nu ikväll är jag helt slut!!
hjärnan gick verkligen på högvarv på bodaborg o kroppen fick sitt på träningen.. 
 
En bra söndag helt enkelt!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0