Länge sedan sist!

igår kände jag att det va på tok för länge sedan jag va ute o sprang.. 
Flera veckor faktiskt! 
Så ikväll hoppade jag i mina löpartights o väntade in dreamteam's andra deltagare o gav oss ut.. 
 
O inställningen från min sida va "jag provar o ser hur bra det går innan jag bestämmer rundan"
o jag blev ganska överraskad hur bra det fortfarande gick trots uppehållet så runda blev 5,5 km på 35 minuter! 
Alltså sprang vi snabbare nu än sist!! 
Känns mycket bra!! 
 
Att springa ger mig en form av kick! 
att kunna prata o diskutera allt mellan himmel o jord undertiden benen bara flyger fram är riktigt häftigt!! 
Jag är rökare, o springer! 
Sjukt att jag ens kommer framåt då jag får större problem av att cykla!?? 
 
Nåja, detta ska nötas, för i sommar ska jag nå mitt mål!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0