Lediga tisdag!

igårkväll blev det som "vanligt" hemma-combat!!
gick hyfsat faktiskt... 
trots att det är mycket nu på jobbet med nytt system o noll koll på allt o inget, typ.. 
Det märks att hjärnan går på högre nivå.. 
 
Idag va det dags för en tjuvkik på vågen.. 
O jag säger bara What!!? 
-2,2 kg på 15 dagar!!?
har försökt dricka mycket mer vatten än vanligt, antagligen det som gett effekt. 
Sen kan jag inte sticka under stolen med att min hunger o aptit inte varit som den brukar sista dagarna..
har skitsvårt för att äta, kan va skithungrig men med maten framför mig tar det stopp.. 
Men ni kan va lugna, jag tvingar i mig den för vet att den behövs för att jag ska klara av att träna.. 
 
hoppas verkligen att aptiten dyker upp snart för detta är inte alls kul:/
 
idag blev det lunchpump, en ruskigt jobbig o slitsam sådan.. 
Ibland mådde jag illa, ibland yr o totalt orkeslös.. 
Brukar ha svårt för att hitta energi så tidigt då jag bara hunnit äta frukost ett par timmar innan.. 
innan jag gick från gymmet blev det 20 min i solariumet för att få lite färg under detta halvåret.. 
Man känner sig lite finare på nått sätt.. 
 
Nu blir det en tidig onsdag på jobbet o en träningsfri dag.. 
På torsdagkväll laddar jag om för ett förhoppningsvis bättre pumppass med en mätt o glad mage.. 
 
God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0