Ledighet!

ligger i soffan, en ledig lördag efter en mycket spännande o givande vecka! 
 
Träningsvärken från torsdagens nya pumppass gör sig påmind då o då.. 
Bästa värken ever! 
 
Laddar upp för att ta tjuren vid hornen o ge gymmet ett ärligt försök.. 
Dock slipper jag gå dit ensam:) 
får se vad jag tycker o tänker om det efteråt.. 
 
För det kanske kan bli så att det kommer krävas lite mer morgonträning för mig framöver då en o annan kväll vore kul att få spenderas på annat:)
 
har jag sagt att mina arbetstider är löjligt bra!?
att det känns som om jag bara hinner komma dit innan jag ska gå hem!?
att jag har fått fina lediga eftermiddagar då o då.. 
Jag njuter, för i vår blir det andra bullar.. 
 
Det går bra nu, riktigt bra!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0