Nytt pass combat

ikväll var det dags för min premiär för nya passet!! 
O nja, jag är inte jätteimponerad:/ 
det va ganska enformiga slag så man kan nog ta ut sig bra när man lärt sig det.. 
Men Mohitay va en enorm besvikelse!!
2 olika rörelser på hela låten! 
Armbågsslag o knän! 
Jag hatar armbågsslagen!!!
får inte till någon styrka i dom!!
men sista låten va 7,5 min lång o där kommer man kunna slå sig trött då den avslutas med 124 raka slag!! 
Alltid svårt att döma efter första gången, vem vet! 
Kanske blir bättre ju längre tiden går.. 
Den är ju här för att stanna minst 3 månader framåt..
 
nu är jag nyfiken på nya pumpen, men datumet är inte bestämt än:/
 
idag bjöd jag syrran o Tuva på bakad gröt med äpplen o vaniljkvarg till.. 
Gick hem hos båda två:) 
 
Nu blir det chili con carne o soffan! 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Yes de va supergott

Svar: Kul! Den är ju lite mättande oxå vilket är bra:)
Pila

2015-12-03 @ 20:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0