2 arbetsdagar kvar

nu är det bara två dagar kvar på jobbet, 2 nätter i min säng, sen är det dags att ta med sig väskan o åka ner till vrum för att försöka få någon slags sömn innan vi åker mot Växjö tidigt söndagmorgon., 
jag är tacksam att jag lyckats sova bra under nätterna, att hjärnspökena bara varit med på dagtid, att jag hittills inte gått in i någon form av vägg.. 
Jag lider med dom som får stå ut med mig denna veckan, jag är inte lätt att handskas med kan jag lova.. 
Jag har börjat packa o inser att jag har inte mkt som passar, men förhoppningsvis så är det mest bikini som gäller.. Hehe.. 
 
fan va skönt det ska bli att be alla förbannade hjärnspöken dra åt helvete på söndagkväll o ta en välförtjänt semester i solen! 
 
Detta ska jag aldrig utsätta mig för igen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0