Igång!

nu va det dags att ta tag i vardagen o träningen igen.. Dels behöver jag gå ner några hekto (läs ton) eftersom höst o vinter inte gick som önskat:/ o sen har jag en rygg att jävlas med, för den är inte alls så bra som den varit!! 
så idag va det dags för 1a passet för i år, bodypump! 
Jag åt alldeles för nära inpå passet så blev snabbt illamående o att lägga sig o köra armhävningar va ingen höjdare., 
men trots 18 dagar sedan sista passet så gick det helt ok, men inte mer än så.. Men man går ju dit för att bli bättre, right!??!! 
När vi körde bröst så hade jag den vanligaste vikten jag brukar ha, 10 kg+stångvikt.. Det är nöd o näppe jag fixar dessa minuter.. Under låten ser jag kvinnan i 50årsåldern jämte mig kör på 15 kg, tänkte "va fasen har hon gett sig in på". Efter några minuter får vi en 10sekunders vila o då slänger hon på ytterliggare 2 kg.. !!!! Hon kör alltså på 17 kg, jag kör 20 på BEN!!! Va tvungen att berömma henne efteråt, sjukt bra jobbat! 
Nu är kroppen mör o jag gillar den känslan!! Träningsvärken kommer vara enorm, men stepen är bokad söndag så bara att kämpa på! 
Även ett combatpass med syrran väntar i veckan som kommer, nytt pass tror jag det är, spännande!!
denna månad är jag en av många med i en utmaning om en sockerfri månad.. i mitt fall betyder det fritt från godis, kakor o sötade drycker.. Det är nog så svårt efter månader med sötsaker var o varannan dag! 
så en dag i taget, det är en livstil som funkar i längden jag vill ha, inte bara fina former:)
så ikväll tog jag mig ett äpple, Pink Lady! Mums
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0