Ullared

Idag bar det av till Ullared..fick sovmorgon efter en lång fredag på jobbet..
De va halt så fick köra försiktigt..
Vi va framme runt halv 12 o begav oss in..
Kläderna har verkligen försämrats, o priset ligger så gott som på samma som i vilken butik som helst..
Blev lite smått o gått för min del..
Efter fem timmar så hade vi alla både ätit o shoppat klart..
Självklart hittade syrran vagnen full med fina barnsaker o shoppade mest av oss..
När vi kommer hem inser hon att en kasse blev kvar vid kassan:(
Man vill ju bara därifrån o kön ut varade i 50 minuter..
Så förbannat ledsamt!
Jag förstår hennes besvikelse när påsen innehöll massa fina presenter till barnen..
Men har hon tur finns den inlämnad o en tjej som är kvar där lyckas få med den hem..
Dock är hoppet inte jättestort..
Så nu har jag svårt att glädjas åt mina inköp..
Det va ju hon som ville åka, o det är henne det skulle jävlas för!! Så nu håller jag verkligen tummarna över att det finns fina människor där ute som lämnade in den o inte tog med sig den hem:/..
Blir nog snart sänggång här, ganska trött i kropp o knopp..
Imorgon blir det pump, känns skönt!!
Tack för idag hönni!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0