Boxercise

för nästan 4 år sedan var jag på boxercise i Virserum! 
Idag var det dags igen.. 
eftersom syrran blev gravid och inte vågade vara min "partner" så fick jag med mig K, o även ikväll var det vi som slog, svor och hatade ihop! 
Ja, man hatar det faktiskt stundvis! 
Jag minns inte att det var så tufft att slå med motstånd.. 
jag hade hoppata att combaten gett mig lite försprång men inte! 
Armarna o axlarna va som bly ibland!
o det är bra konstigt hur jag kan springa en halvmil utan att få problem att andas men efter 15 min slag och höga knän är jag totalt slut! 
Jag minns att man pustade o ojade sig första timman o att man sista halvtimmen kom igång igen, så var det ikväll oxå.. 
Men ska jag va ärlig var jag en riktig gnällspik ikväll, kan oxå bero på att en viss person var lika gnällig.. 
Jag är inte imponerad över min prestation, men glad och tacksam över att jag va där med miss K!! 
Haft träningsvärk från crossen idag, o vill inte tänka på hur kroppen ska kännas imorgon:/ 
men, ett pass kvar innan 2 vilodagar!! 
 
Det krävs utmaningar för att något ska förändras!!
 
tack K o bra kämpat!! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0