Den värsta av dom alla!

Crosstrainingen! 
Den är sjukt jobbig!! 
Så många olika moment, men så enormt roligt!! 
Iikväll va det mycket benövningar, så låren kommer va lagom sköna imorn:D 
hörde jag burpees?! 
Joda, vad vore crossen utan dom..
100 st blev det Sammanlagt.. 
det är ett grymt tufft pass, men ger väldigt mkt! 
O alltid går man dit med noll koll på vad som förväntas av en! 
Det är spännande haha!! 
 
Idag gjorde jag ramslökssoppan jag tog receptet på i Huseby.. 
Sååå god!! 
Tre olika löksorter innehåller den o mjölk, grädde o vitt vin.. 
Mumma! 
Fick lyxen att äta nybakat bröd till:)
 
nu är man lagom mör i kroppen o vad känns bättre än att hoppa i det mest pösigaste man äger!! 
 
 
det kallas ledighet!! 
 
Nähe, hörde jag älgbiffar??! 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Grymt bra jobbar ikväll
Ja tror nog låren gör sig påminda de närmsta dagarna hua!!!

Svar: Tack detsamma! Utan dig vid min sida hade inte de sista asen gått så pass bra!! Får nog värma upp imorgon haha! Kram
Pila

2015-11-17 @ 21:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0