Fredag!

igårkväll tittade jag på "en natt på slottet", där kändisar åker till ett slott o får träffa ett medium! 
De får möjlighet att ställa frågor o i detta avsnittet frågade en man om hans dotter hade möjligtvis kontakt med hennes farmor på andra sidan, för hon använde ord o gjorde saker bara farmorm gjorde o det va så enligt detta medium! 
Flickan va bara tre år o hade aldrig träffat sin farmor! Kusligt men enligt mig enormt häftigt! 
Jag tror på något efter detta, kanske inte ett liv, men att vi möts igen är jag säker på.. 
Så döden skrämmer inte mig, utan det jag är rädd för är ensamheten o den starka saknaden man känner när andra lämnar före mig.. 
programmet fick mig att tänka mkt på G!
jaf gick tillbaka till kvällen när jag fick se honom en sista gång.. Hålla hans kalla hand! 
O med respekt för familjen så vill jag inte gå in för djupt i det hela, men en sak vet jag efter det! 
själen lämnar kroppen, o det enda som blir kvar är ett mänsklig skal! 
jag är tacksam över både möjligheten och att jag tog mig mod att ta farväl av honom..
jag fick en helt annan syn på livet, och döden med! 
Sov väldigt "ytligt" inatt o han var med på ett eller annat sätt i alla drömmar.. 
vid 06 gav jag upp hoppet om att somna om så gick upp o gjorde mig redo för en tidig dag på jobbet..
trots att jag va trött kände jag en glädje inom mig, jag hade sett G så klart o tydligt så fick någon form av positiv energi.. 
 
Dock förstörde Mr surättika det när jag va på jobbet!:/ 
 
vet inte riktigt vart jag ville komma med detta men känner iaf en lättnad efter programmet för det stärker mina aningar om vad som väntar när vi är klara här.. :) 
så nu tyckte jag att mellanmålet skulle ätas i G's tallrik, han känns lite närmare då:) 
 
blev bakad gröt igen, kardemumman gör det så sjukt gott!! 
o så provade jag den nya energidrycker PXL från Restless  industries.. 
Helt ok, fruktig smak av apelsin, mango o passionsfrukt, men tycker mig känna någon form av grape oxå, dock står det inget om det! Haha! 
 
 
 
Hoppas ni får en bra fredagskväll.. 
Kom ihåg, tänk inte så mycket, gör det bara, det kanske aldrig kommer en andra chans! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0