Harrejösses!!

ännu en natt med tandvärk från helvetet!
varför ska det alltid ske när jag ska upp 6.20!?
3,5 timmars sömn o mot jobbet!
började med ett lagom trevligt hej till städerskan.. 
Hon hade som vanligt nått o ifrågasätta/gnälla om! 
Jag gick ut på lagret för att slippa prata, körde pallar o höll på att explodera!!
ena pallen va trasig så fick inte in gafflarna, den andra pallen va för hög så skulle "putta" ner några torvsäckar på en annan pall, som sprack! 
Skulle köra in morötter o fastnade på tröskeln o där fick Pila nog! 
Tror till o med att andra butiken hörde mitt vrål av irritation!
tittade på pallen, sen gick jag! 
Andades o tänkte "skönt att jag får sluta tidigt iaf".. 
butiken öppnades o höll mig från kassan så gott det gick.. 
tog en djup suck ibland på kontoret o laddade om för nästa kundmöte! 
1,5 timma innan jag slutade fick jag reda på att jag behövde jobba över 1 timma! BINGO!!
 
men bet ihop o gillade läget! 
Hade tänkt ta en långpromenad efter jobbet men näe, det va mer värt att lägga sig i soffan kände jag! 
Borde slumrat en stund men blev inte så.. ;/ 
 
sedan en vecka tillbaka har jag inte varit helt frisk.. Mattheten är borta men lite konstig i halsen fortfarande.. 
Så nu hoppas jag att morgondagens pump blir bra, inte kunnat/vågat gå ut för hårt de två sista passen så känner verkligen för att ge allt imorgon!!
 
Men man gör vad man kan, mer kan man inte göra! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0