Nöjd!

efter att jag fått min efterlängtade sömn i 7 timmar så startade jag dagen med min gröt med nötter, frön o havtornspulvret jag köpte! 
Så himla gott!! 
O ingen rör mina äggknäcke, jag är besatt i dom haha! 
 
Har Kommit in i det här med mandalamålning, det är väldigt avkopplande faktiskt.. 
Ju mer pilligt ju roligare är det att färglägga:) 
 
laddade i soffan för ett pumppass genom 20 min powernap, o det gjorde susen! 
För fysatiken vilket pass det blev! 
 
viktökningem hängde kvar på både ben, bröst, axlar o ryggen!!
de första två "omgångarna" på rygglåten  har jag 17 kg på stången, o sista varvet byter jag upp till 20 kg, samma vikt som jag haft på ben en lång tid innan jag vågade öka även där.. 
och det är inte fy skam för att vara mig med mina tidigare ryggproblem, att idag kasta upp 20 kg upp i luften.. 
Känns fint! 
Sen kämpade jag mig igenom axellåten med 10 kg, o jag fick kämpa kan jag lova! 
När stången skulle upp sista gången va armarna som spagetti men upp kom den!
där o då växte mitt ego! 
Jag blir stolt över att klara ett mål..! 
Kanske inte stort för andra, men för mig! 
 
 
 
nu är min kropp som en hög gelé så hoppas att jag får lika go sömn inatt!! 
 
Imorgon kör vi lite jobb igen! 
O det är fredagen den 13e!! 
Se upp där ute!
 
kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0