Shopping..

Pengar är till för att rulla sägs det..
Och det har de verkligen gjort denna månaden..
Mycket impulser har det blivit men det är ju oxå de som är lite extra roliga:)
 
Så idag blev det några timmar i Växjö..
Skulle hitta julklappar va tanken, men köpte klappar till mig själv istället:D
Nämen titta!!
Ännu en jacka! hahaha!
Kunde inte motstå när priset va så pass bra som 200 spänn..
 
Finns ju så mkt fina kläder men när i hela friden ska jag ha tid att använda dom?
Jag är ju så pass tråkig att jag hoppar i päsarkläder när jag kommer hem från jobbet..
Går inte bara att köpa nytt hela tiden, utan använda det man redan har:)
 
Inatt hade jag riktigt ont i halsen, vaknade av det då o då o idag va det bättre men fick en irriterande hosta..
Kanske gick jag ut lite för hårt med 5 träningspass på rad.. :/
Men varit snäll mot mig själv igår o idag så får se hur kroppen mår imorgon..
Ser ju fram emot cirkelfysen..
men vill inte bli sämre, så morgondagen får utvisa hur det blir..:)
 
Nu är ljusen tända o kvällen är välkommen..!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0