Sliten delux!

gårdagens pass fick mig att vakna upp som en överkörd grävling! 
Benen va tunga som bly, fick inte upp armarna över axlarna, kunde inte vrida händerna utan att det spände i hela underarmarna! 
Det kallas träningsvärk, en grym träningsvärk! 
Positivt, men åh så jobbigt! 
Ett tag tänkte jag ge fasen i kvällens pump, hur i hela friden skulle jag kunna lyfta stången över huvudet?!!! 
Men skam den som ger sig! 
och det gick ganska bra! 
Minskade 2 kg på ryggen o 3 kg på axellåten men trots att jag stundvis va bitter så inser jag nu i efterhand att det faktiskt gick bättre än väntat!! 
 
Man går ju dit o kör så gott man kan! 
 
Nu ska jag låta kroppen vila några dagar, för det behövs verkligen! 
 
Gillar att överkroppen förändrats ganska snabbt, o röven har formats en del oxå hehe!! 
 
Dock tycker jag inte om att mina booobisar försvinner, önskar man kunde flytta upp lite fett från andra delar haha!! 
Men wtf, vad gör det när man mår prima!! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du e grym 👍🏻💪🏻💜

Svar: Tack Syrran... Du oxå som får allt att gå ihop:)
Kramar
Pila

2015-11-19 @ 22:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0