Söndagsångest

idag har jag känt av söndagsångest.. 
förr gjorde jag det så gott som varje söndag men nu va det länge sen.. 
Man jobbar lördagen o vaknar upp på söndagen o vill hinna mer massor o pang, kvällen är kommen o imorgon är vardagen tillbaka.. 
Men så känner nog de flesta.. 
Trots att helgen bjöd på både vänner, familj, adventsstädning, En kort julskyltning och ett grymt jävla träningspase så är det lite bitter smak på ordet "jobb".. 
Nytt system startar imorgon o jag kan känna hur stämningen blir redan nu..:/ 
men bara att ta tjuren vid hornen o göra det bästa man kan!! 
 
Tillbaka till träningen! 
Cirkelfys stod på schemat o ikväll valde han att ta bort själva cirkelstationerna.. 
inte mig emot alls! 
Så ikväll blev det 2 varv överkropp där 8 olika övningar gjordes 30 sek med 10 sek vila mellan varje.. 
Sen 2 varv ben, slaktade låren kan jaf erkänna..
tänk er utfallshopp, hell yeah vad de bränner !!
 
efter dessa 4 varven blev det
7 armhävningar
7 situps 
7 upphopp
o då hade vi 1 minut på oss o var vi klara innan fick vi resterande sek till vila.. 
De flesta va klara på 35-40 sek! 
Detta gjordes 6 ggr! 
o säga vad man vill, men dremteam Ringvägen kan det där med armhävningar..
vi flög upp mellan dom o va alltid klara först!
Den känslan är go:)
 
träningsvärken är mer än välkommen för efter det där passet ska det få kännas!!
 
Nu väntar en vecka med många roligheter!
Så tror att den kommer gå lika snabbt som de senaste..
 
Avslutar med att visa er mitt tuffa tvrumsbord..
Älskar den dödskallen:)
den ser så lycklig ut haha!
o så väntar jag in en knallrosa amaryllis :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0