Söndagshäng..

1november o vädret är som gjort för soffhäng! 
Som nu mera blir schäslonghäng haha!! 
Mitt tv-rum är nu mera värsta mysrummet!!
 
månadsstart innebär även vägning för min del.. 
Idag va vi lite osams vågen o jag, inte någon jättefight direkt men ändå kunde den visar lite gladare siffror.. 
Då jag denna månad gjort 15 träningspass, två löprundor och några långpromenader så är det liiiite pissigt att gå upp i vikt.. 
Men det betyder att jag ätit lite för gott, vilket jag vet om.. 
Ni vet det där med tallriksmodellen?!
den missar jag ibland haha! 
 
hade det varit för några år sedan hade jag ramlat ner i en grop just nu, tröttnat och känt "all detta slit för ingenting" o sen hade jag suttit här med lösgodis för att jag blev besviken!
idag är det annorlunda, jag anser inte att träningen är slit, det är glädje och gemenskap!
det kanske inte alltid får mig att gå ner i vikt, men det gör verkligen gott för kroppen o huvudet! 
Jag vaknar tidigt på morgonen, jag har energi, jag har inga direkta svackor som jag ofta fick när jag va i sockerträsket..
För Gud va det kunde dippa stundvis!
jag mår bra, känner mig bra och gör det så bra jag bara kan! 
 
Siffror är inte allt, det vet vi ju alla, men mål är viktiga för mig för att ha något som ger driv och inspiration,  och jag har idag 2,7 kg till mitt mål vid nyår! 
Det ska jag ta, så det så! 
 
Nu njuter jag vidare av mitt mellanmål som idag blev 10 ggr godare än igår! 
Stekta äpplen med rostade nötter o kvarg med liite vaniljprotein! 
High five på den! 
 
5 timmar kvar till cirkelfys, ikväll ger vi kroppen vad den förtjänar, just de, endorfiner:) !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0