Måndag betyder .....

.... bodycombat!
Efter jobbet va jag o handlade o kände mig mindre pepp för hemmapass..
Men jag vet ju hur bra det känns efteråt, så bara att byta om o hoppa i skorna o köra..
O som jag trodde va känslan härlig när man kört igenom alla 10 låtar o man ligger på mattan...
 
Det är då man fyllt på energi o funderar på när man ska köra nästa gång..
För ni vet väl att träning ger mer energi än vad den tar?!!
 
Man kan vara hur trött som helst innan, men efter så är man fylld av den..
 
Man kanske inte tror att det ger så mkt av att bara stå o slå i luften..
Men ni anar inte hur slut man blir i armarna..
Man spänner dom konstant, och varje slag ger även en magen en omgång då den ska vara spänd passet igenom..
Missade lite av det när jag började med combat, men när man väl började så blev det enorm skillnad...
 
Me lööööv Combat!
 
 
Sen fick det bli kvällsmat..
Stekte tunna potatisskivor, kassler, paprika och hade sallad o kvargtzatsiki till..
Kvarg, gurka, lite pressad vidlök, salt, peppar o citronsaft..
Så gott..!!
 
Måste börjar tänka lite mer på vad jag äter..
Det har blivit lite väl många resturangbesök och hämtmat sista tiden..
O portionerna har varit lite för stora haha...
Men vill man nå sitt mål så är det bara att ladda om o köra..
För är det nått jag kan göra bättre är det kosten, träningen är jag nöjd med:)
 
Tjo flöjt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0